Ziele trecute mă întreabă cineva de ce nu dau jos banner-ul cu BabyBoom că nu mai e valabil și că sunt alte târguri, expoziții cursuri sau ateliere pe care aș putea promova sau, măcar, vorbi despre ele. I-am explicat că nu e vorba de o pomovare, nu mai e vorba de o promovare, pentru că evenimentul cu pricina are o desfășurare regulară și oricum linkul către pagină e activ forever, indiferent de ediție sau an.
Mai e un motiv …anul asta chiar mi-a plăcut cum a decurs BabyBoom (asta nu înseamnă că celelalte nu mi-au plăcut), doar că a fost abordarea diferită, a fost mia cu ștaif, mai occidental, mai organizat, mai pentru copii, mai pentur părinți, mai pentru viitori părinți, mai show. Cred că foarte mult a contat că a fost organizat la Romexpo și de aci toate apelativele de mai adineauri. După ce am dat o fugă peste tot am fost curios cum a arătat la final ediția, adică eram (cred pentru prima dată în viața mea) curios să văd comunicatul de presă.
Și l-am primit, iar concluziile au fost foarte interesante. Am să reproduc mai jos o parte din comunicat pentru că e mult mai ușor.
PS în toamnă cică va fi mai mișto pentru că se vrea o organizare pe catogorii de produse, mai multe ateliere, reduceri mai clare ETC.
„Anul acesta targul Baby Boom Show a fost repozitionat si transformat in cel mai Quality Premium produs de pe piata. In acest sens:
- Am ales cea mai buna locatie – Romexpo;
- Am adus in cadrul targului peste 300 de firme si branduri reprezentate, care au pregatit cea mai mare varietate de produse, dar si cele mai inovatoare;
- Am pregatit, impreuna cu expozantii nostri, cele mai mari discount-uri exclusive, de pana la 70%, valabile doar pe perioada targului;
- Am construit cele mai de calitate evenimente conexe: Clinica Baby Boom powered by MedLife, un proiect unic la nivel international, unde sute de persoane au beneficiat de servicii medicale gratuite si Cursul de puericultura “Scoala Viitoarelor Mamici”, sustinut de cea mai cunoscuta Moasa Licentiata din Romania, Anca Balasoiu, care, timp de 3 zile, a invatat peste 300 de viitori parinti tot ce trebuie sa stie despre cresterea bebelusului.
- Am pregatit cele mai mari premii pentru vizitatori, prin intermediul tombolelor din cadrul targului: scaune auto, carucioare, kituri de celule stem, vouchere de 500 RON in fiecare zi pentru jucarii, cursuri de educatie prenatala, servicii de nastere si multe altele.
- Am creat o serie de facilitati pentru vizitatori:
- JOI si VINERI intrarea a fost gratuita
- Parcarea a fost gratuita, Romexpo dispunand de peste 2000 de locuri de parcare
- Am prelungit programul de vizitare – de la 10:00 la 20:00, iar duminica pana la 18:00, astfel incat toata lumea a putut beneficia de toate ofertele, surprizele si noutatile pe care le-am pregatit la Baby Boom
- Am oferit sprijin in transportul cumparaturilor de mari dimensiuni pana la locul de parcare
Am pregatit un loc de joaca si distractie pentru copii spectaculos – FUN LAND – cu gonflabile, activitati recreative, personaje de poveste si spectacole pentru copii.”